Projectmanagement voor kantoor verbouwen of bedrijf verhuizen

Uw kantoor verbouwen of bedrijf verhuizen? U wilt natuurlijk dat dit vlekkeloos verloopt. Dat u de juiste aannemer in de arm neemt, dat alles goed is afgestemd met de eigenaar of beheerder en dat de oplevering naar wens gaat. Alles zelf managen naast uw dagelijkse werk kost veel tijd en gedoe. Laat daarom het managen van uw verbouwing over aan de ervaren professionals van Solved. Dan wordt de volledige verbouwing voor u geregeld. Van tekentafel tot oplevering. Altijd passend bij uw wensen.

Vrijblijvend kennismaking
Projectmanagement, design&build
Hoe laat u uw werkplekinrichting aansluiten op de manier van werken? Solved verzorgt uw huisvestingsadvies. 100% onafhankelijk. Heldere communicatie.

(Her)huisvesting van begin tot eind geregeld

Werken met Solved betekent zelf geen omkijken hebben naar uw (her)huisvesting. Ons gedreven en ervaren projectteam regisseert de verbouwing van tekentafel tot oplevering. Altijd perfect op uw organisatie en budget afgestemd. We helpen bij het selecteren van een passende architect. Adviseren en ondersteunen bij het ontwerpproces. Werken de plannen technisch uit. Stellen ramingen op voor de bouwkosten. Beoordelen offertes. Managen de aanbesteding van het project en maken een realistische planning. We vragen de benodigde vergunningen aan en kunnen zelfs de verhuizing begeleiden.

Elke opdracht is anders, dus zetten we er altijd een team op maat op. Hierbij profiteert u van de Solved way of working. Wij bieden drie business lines geïntegreerd aan: workplace consultancy, bedrijfsmakelaardij en projectmanagement. Om uw doelen nog beter te realiseren, laten we bij elk project die expertises samenkomen. Afhankelijk van uw vraagstuk, neemt een projectmanager, workplace consultant of makelaar het voortouw. Maar altijd met oog voor het geheel.

Meer over Solved

“Onze projectmanagers zijn de regisseurs van het proces. Daarbij regelen we alles voor u. Van de architect keuze tot de oplevering.”

Het transparante en eerlijke team dat aan uw kant staat

Voor uw huisvestingtraject bieden wij projectmanagement op maat. Alles voor een vlotte en voorspoedige verbouwing. En dat met dezelfde visie als bij onze makelaardij: wij staan enkel aan de kant van u als huurder of gebruiker. Bij Solved hebben we geen banden met (meubel)leveranciers en andere toeleveranciers. We staan voor transparant en eerlijk advies. Zonder belangenverstrengeling.

 

Met het team van Solved betrekt u er een deskundig team bij waarin ieder zijn eigen expertise heeft. Door in elke fase de koppen bij elkaar te steken en nauw samen te werken, kunnen we nog beter een werkomgeving creëren die in alle opzichten aansluit op uw wensen en toekomstplannen. Samen gaan we voor een functionerende en slim ingedeelde werkplek.

Onze klanten

Vanwege onze unieke propositie hebben al veel gerenommeerde organisaties voor Solved gekozen als hun onafhankelijke huisvestingsadviseur. We zijn er trots op dat onze lijst met tevreden opdrachtgevers gestaag groeit.

Zo hebben we eerder naar volle tevredenheid passende huisvesting gerealiseerd voor:

Dit is Solved

Huisvesting is een essentieel onderdeel van uw bedrijfsvoering. Mensen moeten er prettig voelen en productief kunnen werken. Het kantoor moet voldoen aan de moderne wensen van de gebruiker en de Arbowetgeving. En het moet aansluiten op de huidige ontwikkelingen binnen uw organisatie en anticiperen op toekomstplannen. Hoe u dat voor elkaar krijgt? Solved kan u hierover adviseren en kan het proces voor u regisseren. U heeft daarbij altijd het laatste woord.

Goede budgetbewaking

We houden ons aan uw budget en gaan bij alle partijen voor de best mogelijke voorwaarden. En dat zonder concessies aan uw eisen, kwaliteit en snelheid.

Altijd transparant

We verdienen niet aan andere partijen. Daardoor kunnen we de professionals kiezen die voor uw project het meest geschikt zijn. Dat betekent: écht onafhankelijk advies.

De taal van specialisten

Architecten, aannemers en installateurs hebben elk hun eigen jargon en wetten. Solved spreekt de taal van alle specialisten. Daardoor kunnen we snel schakelen.

Tijdig afspraken maken

tijdig afspraken met uw verhuurder of beheerder. Dat voorkomt extra werk en dubbele kosten, en bevordert een goede samenwerking

Altijd een passende partij

Van architecten tot interieurbouwers en groenleveranciers. Dankzij een groot netwerk vinden we altijd een passende partij die de beste kwaliteit kan leveren.

Uw doel centraal

Uw huisvesting moet aansluiten op uw doelen. Daarom stellen we kritische vragen en nemen we de antwoorden mee in het ontwerp.

Onze werkwijze

Dat alles soepel verloopt – daar zorgen wij voor. Altijd op een transparante manier. Met heldere afspraken over de planning, het budget en het eindresultaat. Samen zorgen we voor een prettige werkplek die helpt om uw organisatie op de beoogde manier te laten groeien. Volgens een vooraf afgesproken stappenplan werken we toe naar uw ideale werkplek.

Elk project start met kijken naar de optimale indeling. Een passend werkplekconcept gaat namelijk over meer dan alleen vierkante meters. Daarom beginnen we met helder maken wat uw wensen en behoeften zijn. Wilt u bijvoorbeeld uw huisvestingskosten verlagen? Een betere samenwerking bereiken? Of zorgen voor een beter klimaat? De uitkomsten verwerken we in een plan van aanpak.

Vandaaruit maken we een programma van eisen. Daarin staat alles waar we op letten. Van de vierkante kilometers tot klimaatbeheersing en de gewenste faciliteiten.

Is alles vastgesteld? Dan gaan we het ontwerp realiseren. Natuurlijk met oog voor wat u met uw organisatie wilt uitstralen. Op basis daarvan maken we o.a. kleur- en materiaalkeuzes. Ook stellen we een planning en kosteninschatting op waarmee we gericht aan de slag gaan.

Vrijblijvend kennismaken

Aandacht voor duurzaamheid

Heeft u ook duurzaamheidswensen als u uw kantoor gaat verbouwen? Ook die krijgen een plek in het werkplekontwerp. Als ‘BREEAM-NL In-Use’-adviseur kunnen we u hier deskundig advies over geven. BREEAM staat voor Building Research Establishment Environmental Assessment Method. Met dit instrument monitoren we de duurzaamheidprestaties van een gebouw.

Maar duurzaamheid zit in meer dan het behalen van een certificaat. Duurzaamheid gaat ook over mentaliteit en gedrag, over de reisafstand tot het kantoor en over de inrichting die het gedrag van medewerkers kan beïnvloeden. Wij kijken dan ook naar het totaalplaatje en brengen samen met u een prioritering aan. Vindt u bijvoorbeeld vooral de energiezuinigheid van het pand belangrijk? Of ook de CO2-uitstoot die het vervoer naar het werk met zich meebrengt? En wat past qua verduurzaming binnen uw budget? Samen maken we hier een passend plan voor.

  • 1. Selectie architect

  • 2. Budget bepalen

  • 3. Planning

  • 4. Ontwerp

  • 5. Tender

  • 6. (Ver)bouw

  • 7. Meubilair & IT

  • 8. Oplevering

  • 9. Verhuizing

  • 10. Terugbouwverplichting oude kantoor

Solved, huisvestingsadviseur alleen voor de huurder.

De Thuiswerkfactor

Dat thuiswerken mogelijk is, is veel bedrijven door de coronacrisis duidelijk geworden. Niet gek dat het ook na corona nog vaak voorkomt. Welke impact heeft thuiswerken op uw kantoor na COVID-19? Om dat te ontdekken, hebben wij de Thuiswerkfactor ontwikkeld.

Door de Thuiswerkfactor voor uw kantoor in te zetten, ontdekt u wie wanneer en waarom straks naar kantoor komen en welke werkzaamheden ze daar uitvoeren. Die uitkomsten resulteren in een bezettingsgraad en werkplekconcept, waarmee we samen concreet aan de slag kunnen gaan. Deze tool geeft bovendien een goed beeld van de benchmark, aangezien hij eerder door meer dan 8.000 respondenten is ingevuld.

Meer weten?

Gaat u verhuizen met uw bedrijf? Of gaat u uw kantoor verbouwen? Solved verzorgt graag het projectmanagement voor u. In een eerste kennismaking informeren we u graag over de mogelijkheden. 

Neem contact op via het formulier of bel of mail ons via info@solved.nl of via 020 – 670 80 90.