De huidige stand van zaken van uw kantoor(omgeving) in kaart brengen kan u waardevolle inzichten bieden

Ontdek snel en moeiteloos het besparingspotentieel in uw huurovereenkomst en beoordeel of uw kantoor nog voldoet aan de eisen van hybride werken! 

U wil kosten besparen, de productiviteit verhogen en uw ruimte optimaal benutten. Daarom bieden wij een uitgebreide quickscan aan waarmee we uw kantooromgeving grondig analyseren. 

Onze quickscan is gebaseerd op belangrijke gegevens, zoals uw huurcontract, het aantal medewerkers en werkplekken in uw kantoor. Met behulp van deze gegevens brengen we verschillende aspecten van uw kantooromgeving in kaart en trekken we conclusies over de huidige stand van zaken. 

Flexratio

We beoordelen de flexwerkratio in uw kantoor en vergelijken deze met onze benchmarkgemiddelde om te bepalen of u mogelijk te veel vierkante meters huurt en die op piekdagen niet worden gebruikt. 

Benodigde vierkante meters

We bepalen de benodigde vierkante meters voor uw organisatie en vergelijken deze met uw huidige gebruik. Hieruit kunnen we vaststellen of uw kantoorruimte optimaal wordt benut en of er mogelijkheden zijn om ruimte te besparen of uit te breiden. 

Marktonderzoek en impact geïndexeerde huurprijs

We voeren een marktonderzoek uit en vergelijken de vierkante meterprijzen met uw geïndexeerde huurprijs. Zo krijgt u inzicht in de marktwaarde en kunt u eventuele onderhandelingen met verhuurders positief ingaan. 

Beoordeling huurcontract

We beoordelen uw huurcontract op gunstige voorwaarden, kostenclausules en eventuele knelpunten. Op basis hiervan geven we advies over mogelijke optimalisaties en onderhandelingen. 

Financiële analyse

We voeren een financiële analyse uit met verschillende scenario’s om de impact van de flexratio, benodigde meters, huurprijzen en investeringen te vergelijken. 

Afstand woon-werk

We analyseren het woon-werkverkeer van uw medewerkers en visualiseren de reikwijdte vanaf het kantoor. Zo krijgt u inzicht in de afstand die uw medewerkers kunnen afleggen. 

Bent u benieuwd naar de huidige stand van zaken van uw kantooromgeving en wilt u graag gebruikmaken van onze quickscan? Neem contact met ons op via het invulformulier aan de rechterkant of bel ons op onderstaand nummer. Ons deskundige team staat klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden. Bereik nu optimale efficiëntie en kostenbesparing in uw kantooromgeving! 

 

Ik wil graag een quickscan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer informatie nodig over dit onderwerp?

Wij denken als vastgoedspecialist graag met u mee. Neem gerust contact met ons op!

Lees verder…

Onafhankelijkheid als drijfveer

Mensen vragen mij wel eens naar mijn drijfveren. Drijfveren? Wat bedoel je precies? Nou, waar krijg je energie van? Natuurlijk weet ik direct waarnaar wordt gevraagd, maar die paar tussenvragen…
Lees verder

Wie betaalt de kapotte airco?

Hoe zit het bij mijn bedrijf nou eigenlijk met onderhoud, herstel en vernieuwing van bijvoorbeeld een airco? Het is voorjaar en we kunnen weer genieten van zonnige dagen. Maar op…
Lees verder